Cruzidulls gale verden

onsdag, mars 02, 2011

Tenke det, ønske det, men gjøre det med?


Endelig, ENDELIG har jeg gjennomført noe jeg har planlagt i lengre tid.
Til LilleCruz fikk vi en deilig Oldenwalderpose til vognen. Problemet bare er at denne ikke er tilpasset OTHen som vi bruker så det har blitt mye draing og dilling og tidvis banning (fy!) for å forme posen til. Nå har jeg brukt kanskje en 15 minutters tid på å gjennomføre den planen jeg har gått svanger med i to permisjoner, å tilpasse posen med selehull der selene faktisk befinner seg på vår vogn... O' jubel. Dårlig skrytebilde vedlagt:

4 Kommentarer:

  • Så bra å få utløp for planene! Av og til tenker man på noe til det er for sent å gjennomføre ting. Ser ut til at resultatet ble bra også!

    Etter Blogger Elisabeth, Klokken 6:20 p.m.  

  • Var det vanskelig? Jeg tror nemlig jeg må gjøre det samme. Har en slik pose vi også, men jeg har ikke prøvd vognselene i den enda. Vi har Emmaljungavogn, men jeg tror ikke hullene i posen passer til de heller.

    Etter Blogger Reidun, Klokken 10:40 p.m.  

  • Ja, mer skulle det ikkje til!...
    Hærlig og smart ;oD
    hk

    Etter Blogger Hanne-Kristine, Klokken 12:08 p.m.  

  • Rum Pete Bueller Greater toronto area ft. Discjockey Rut Booty Bounce Jahan Lennon Can't Ruin My personal Fun LIZ foot. Coat RAFF Underdogs Coat RAFF : Rookie In the Year 3 Loco Beer Toadally Krossed Out foot. Lick RAFF Cray Yellow Claw W.To.M.F ree p.Zeds Dead Demons Klassic 102.4 Discjockey: JB Blanc since Emperor Zinyak Frederic Chopin : Grande Valse Brilliante within Eb Key, Author. 18 Georges Bizet Carmen Selection Simply no. One: Aragonaise Georges Bizet Carmen Selection Absolutely no. One particular: Ces Toreadors Georges Bizet Habanera Via CarmenInches Henry Frideric Handel : Music to the Royal Fireworks Gioachino Rossini : Largo Al Factotum From The Barber Involving SevilleInches Giuseppe Verdi La D at the Portable Through RigolettoInch Gustav Holst The Exoplanets, Initial Motion: Mars Jacques Offenbach : Orpheus inside the Underworld: Infernal Galop Johann Sebastian Bach : Toccata as well as Fugue in D Minor Johann Strauss Two : Die Fledermaus, Overture Johann Strauss Sr.
    Fifa 14 coins

    Buy fifa 14 coins

    Etter Anonymous fifa-coin, Klokken 10:29 a.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden