Cruzidulls gale verden

torsdag, september 21, 2006

Socktoberfest!

Nå har jeg ligget til sengs i to dager. Feberen er heldigvis vekk, men det samme er stemmen. (hvis du har sett stemmen min vil jeg gjerne ha den tilbake! -sist overhørt mandag...)

I dag føler jeg meg pigg nok til å krype ut av dynen og sitte litt ved skrivebordet.
Skal EGENTLIG skrive litt på oppgaven, men den filen er ikke en gang åpnet (enda)... I stedet har jeg kost meg med en liten bloggrunde og ramlet tilfeldigvis over en invitasjon til å bli med i en Socktoberfest! Vilkåret er at du må like sokker. Like sokker? Jeg ELSKER sokker!
Jeg er med!

2 Kommentarer:

  • Oj... Nej, jag har inte sett till din röst efter vägen...
    Hm, har du sett till en lite mindre röd stickmarkör??? Den har endera rymt eller bara gått vilse... Sågs senast på min rundsticka igår eftermiddag... Sedan dess är den försvunnen... Bara det INTE har hänt den något, suck... Älskar den bara, toppen med rött som säger stopp, tänk nu till, ;)
    Må så gott... värmländska på tur... Kramis
    Sjöbackas blogg

    Etter Blogger Bim, Klokken 5:05 p.m.  

  • Bli helt frisk, NÅ! ;)

    Og strømper er fiiiint! Jeg elsker sånne over-kneet strømper! :D

    Etter Blogger Elin, Klokken 8:11 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden