Cruzidulls gale verden

lørdag, oktober 07, 2006

Grønt er skjønt.

Det er fint i Bergen om dagen.
Måtte bare ta bilde av en bitte liten bit natur for å vise hvor vakkert det kan være:

Tirsdag flytter vi.
For håpentlig vis vil vi da få nett så jag kan få lagt ut bilde av den flotte Mr. Sockfish Virtuella (med datter) har montert for meg! Tusen takk, denne bruker jeg som håndveske nå :D

Videre er det planlagte socktoberfestbilder som har uteblitt. Fy meg!

Må også røpe en liten ting: Jeg har kjøpt meg nytt akvarie!
Om litt over en uke kommer det over fjellet i forbindelse med at en veldig flott person hjelper meg med frakten!
Gleder meg til å få mitt nye 720 liters akvarie i hus!
Det er mye vann det!

4 Kommentarer:

  • 720 liter! det hadde vore gøy det :-) Her i huset har vi berre 73...

    Etter Blogger Unknown, Klokken 6:19 p.m.  

  • Ikke hiv sokke-fisken i akvariet da!
    *fnis*
    Godt å se deg tilbake på skoteren!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 3:04 p.m.  

  • Oj, flytta redan? Hm, tiden går fort... tycker det inte var länge sedan du meddelade flytten och då kändes den så långt undan... Men, nu ÄR det då alltså dags, ;). Låter dock kul, rensa i röran är alltid bra, om man får det gjort, hihihi... Bott på samma ställe i 23år, och gissa om man samlar på sig saker, ;).
    Hrm, behöver inget akvarium, nopp... men benställning till ett 222liter istället... (heter så om inte annat, men låter som ett konstigt mått, hm...) Sköldpaddan behöver flytta UT ur mitt kök, basta... Fiskarna behöver också ett större, men vart ställa ett sådant... Jajaja, vi får väl se, hihihi... Malarna börjar blir lite väl stora för det de bor i nu, suck. Varför växer djur ibland, ;)
    Må så gott... värmländska på bloggtur... Kramis, ngn som har innevånare, men några behöver flytta också, ;)
    Sjöbackas blogg

    Etter Blogger Bim, Klokken 9:31 p.m.  

  • ma sjekke:)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 3:59 a.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden